28 Aralık 2010 Salı

IKEA Rönnskar Ferforje Raf Sistemi

Daha önce bahsetmişimdir belki ama hatırlamıyorum, bizim evin her yerinde çiçeklerimiz var. Ben çok çiçek düşkünü değilimdir aslında ama eşim çok meraklı, evlendikten sonra o, evin her yerini çiçek doldurunca, ben de eş durumundan çiçekleri sevmiş sayıldım.

Eski evimizde çiçeklerimizi koyduğumuz mutfak rafları vardı ve çok iyi ışık alıyordu, menekşeler delirmişti. Yeni evimizde, alelacele taşındığımızdan çiçek raflarını montajlarken ışık faktörünü düşünmemişiz. Raf çok şık olmuştu ancak çiçekler kendilerini saldı gitti.

Evin en çok ışık alan yeri salonda iki camın ortasında yer alan köşeydi. Buraya bir “fiskos masası” koymuştuk önceden ancak ev zaten çok küçük olduğu için yuvarlak fiskos masası çok fazla alan işgal ediyor ve ancak 3 tane çiçek taşıyabiliyordu. Bu köşeye yatay olarak az yer kaplayan ama dikey olarak daha fazla çiçek alan bir çözüm arıyorduk.


Derken IKEA’da bunu gördük. Kendisi IKEA Rönnskar ferforje raf sistemi. Bunun iki boyu var, biz uzun olanını tercih ettik. Yarıya kadar olan kısa boyu da var. IKEA Rönnskar ferforje raf sisteminin cezası 69 lira. Axess karta vade farksız üç taksit imkânı var eğer IKEA AİLE KART kullanıyorsanız. Aldık gitti, çok da hesaplı bir alışveriş oldu.

Eve gelip hemen kurduk tabi, artık salon köşemize baktıkça mutlu oluyoruz, hem menekşeler de kendine gelecek umarım, ben de çiçek açmış hallerini ileride sizinle paylaşabileceğim :D

Rönsskar’ın (bu IKEA isimleriyle ilgili inanılmaz geyiklerimiz var, bir ara üşenmezsem kısaca yazarım) en alt katındaki rafa salon çamımız, pek sevgili arakoryamızı koyduk. Tepesi sıkışmasın diye bir üst rafı da takmadık, boş bıraktık.



Sonraki rafta eşimin cânım çaydanlığıma ektiği ama ışıksızlıktan kendinden geçmiş menekşesi, yanında da ilk suyunu verirken tanrıdan bol sağlık dilediğim dilek çiçeğimiz var.

Bir üst rafta yine menekşeler, siz bunları geçen sene katmer katmer açarken görecektiniz ama umarım toparlayacaklar bu yeni mekanlarında.

Ortada kaktüs, en üst rafta da amorf şekilde neden büyüdüğüne anlam veremediğimiz siyas palmiye ve yine bir tane daha dilek çiçeği var..


Biz bu raf sistemini çok beğendik, ya siz nasıl buldunuz?

2 yorum:

  1. annem görmesin bunu çiçek hastası kadın ya evi bir ara ormana döndürdü :) bunu görürse tutturacak gidip alalım diye ama şık durmuş benim aklıma yattı bu şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. son zamanlarda çiçek delisi birisi oldum çıktım. bu raf çok güzelmiş.

    YanıtlaSil