14 Şubat 2011 Pazartesi

Ahşap Okuma Tablası {Wooden Reading Rest}


Dün muhteşem bir hediye aldım ve bundan size bahsetmek istiyorum. Wooden Reading Rest diye geçen bu nane, kitap okurken şekilden şekle girip, kitabı nasıl tutacağını bilemeyip saçmalayan bünyelere ilaç gibi bir şey!


Kitap tutturgaçı olan bu şeyi üç farklı açıda konumlandırabiliyorsunuz ve o kitabınızı sizin için tutuyor, telefon çalınca sayfamı kaybettim, yok kitabı hırpaladım derdi filan yok, süper!

Ben bunu en çok ders anlatırken kullanacağım. Bazen öğrencilerime kitaptan göstermek istediğim ama masada yer kalmadığı için oraya buraya koymaya çalıştığım kitaplar oluyor. İşte bununla bu sorunu çözeceğim, heyoo! Bana bu şukela şeyi hediye eden B.’ya çok teşekkürler! ;)


Not: TR’de Pandora Kitabevi’nde satılıyormuş, üşenmedim buldum sizin için, buyrunuz efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder