15 Ekim 2012 Pazartesi

Starbucks Bardaklari

Bizde epeydir bir bardak&kahve tutkusudur gidiyor.. Her şey birkaç yıl evvel Istanbul'dan aldığım ilk mavi starbucks mug ile başladı. Sonrası, bir hastalık :D

Kimisini ben aldım, bir çoğunu da dünyanın dört bir tarafını dolaşan enfes arkadaşlarımız, üşenmedi bizim için getirdi. Koleksiyonumuz büyüdükçe inanılmaz mutlu oluyoruz çünkü.


Birinci grup: aldığımız ilk Starbucks city mug'lar.. Bunlar eski tasarım olanlar..


Bu grup, mini Starbucks mug güruhu.. Tek yudumluk kahvelerde birebir, ben çok seviyorum bu minnakları.


Bu gruptan favorimiz Izmir <3


Bu gruptan çay içmeyi en çok Kore ile seviyorum. Istanbul'umuzunsa kenarı kırıldı :(


Bu seri, yılbaşı bardakları. Her sene Aralık'ta piyasada olan bu seriden de birer bardak almaya çalışıyorum bitmeden..


Sizin koleksiyon tutkunuz var mı, varsa neler  biriktiriyorsunuz?

2 yorum:

  1. eheh mini mug'lar çok sevimli, ayrıca koleksiyonun sunumu da harika.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller gerçekten,benim için Starbucks bardakları değil normal bardak hastalığı var hertürlü beğendiğim bardağı alasım var ama kendime hakim olmaya çalışıyorum artık yoksa mutfağımda başka yer kalmayacak:))Fakat senin bardak standına bayıldım harikaymış güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil