5 Ağustos 2011 Cuma

Dekorasyon Blogları {ilham kaynaklarım}


Sevgili Buket ilham aldığım dekorasyon bloglarını yazmamı istemiş, işte buyrun, benim neredeyse her gün tıkladığım dekorasyon-DIY-house love-decluttering blogları:

1) Young House Love

Bu çifte hastayım arkadaş. Bu kadar genç, elinden her iş gelen, zevkli insanlar görmedim. Bebişleri ve köpekleri ile Amerika’da yaşayan bu çift, bomboş olarak taşındıkları evin her şeyini A’dan Z’ye DIY(*) olarak kendisi yaptı. Seçimleri de oldukça ucuz ve başarılı, ayrıca uslupları çok güzel, bloglarını okumak tam bir keyif. Ziyaret edin, ettirin:

http://www.younghouselove.com

2) Chez Larsson

Bu hatun tam anlamıyla dağınıklık düşmanı ve sadeliğin kraliçesi. Bu da her işini kendisi yapıyor, çok zevkli ve biraz BEYAZcı. Çok fazla beyaz renk kullanması benim için çok pratik olmasa da, onun düzenleme önerileri beni benden alıyor. Blogunda o evini toparladıkça ben de gaza gelip evi toparliyorum!

www.chezlarsson.com

3) Apartment Theraphy

İşte bu site başlı başına bir dekorasyon-DIY portalı. İçerisinde yok yok. Onlarca ev turu, galeri ve yeniliklere ulaşabilirsiniz buradan. Benim bu siteyi en çok sevme amacım, küçük evlerin dekorasyonu ile ilgili çok fazla ayrıntıya yer vermesi. Country’den Vintage’a, modern alanlardan stüdyo dairelere kadar her türlü gerçek örneği bu siteden bulabilirsiniz.

4) IKEA Hackers

Ben bir IKEA manyağı olduğumdan bu blogu da çok seviyorum. Tam olarak bir dekorasyon blogu diyemeyiz ancak IKEA ürünlerinin çok farklı kullanımlarına yer veren, DIYsever bir blog yine.

5) Crazy About Home

Sanırım kendisi sadece dekorasyon üzerine yazan ve ilham aldığım yegâne türk blogger’lardan biri. Uzun süredir takip ediyorum, seçimlerini çok zevkli ve özenli buluyorum.

6) Flickr!

Evet bir blog değil kendisi ama flickr galerilerinde neler bulacağınıza şaşıracaksınız. Arama kısmına, “house tour”, “DIY”, “apartment” vs gibi kelimeler yazdığınızda binlerce fotoğraf görebilirsiniz. Canım sıkıldıkça deşelerim ben Flickr’ı.

7) Organizing Junkie

Bu da ev düzenleme ve dağınıklık karşıtı çözümler açısından favorim bir blogger. Ve blogu o kadar özenli ki sayfayı hiç kapamak istemiyorsunuz!

http://orgjunkie.com/

8) Lettered Cottage

Bu da yine teması ile bile sizi cezbedecek bir blog, çok özenli görselleri ve fikirleri var, mutlaka takip edin.

http://theletteredcottage.net/

İşte benim en çok tıkladığım ev-dekorasyon blogları bunlar. Sizin ekleyecekleriniz var mı?

3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim MC hemen de yazmışsın tek tek sindire sindire okuyacağım hepsini =)

    YanıtlaSil
  2. www.desiretoinspire.net
    Sitenin sahibinin çok da bir şey yaptığı yok ama bulup sitesine koyduğu fotoğraflar beni bitiriyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz blogspot siteleri çok hoşuma gidiyor burada dolaşırken bütün sıkıntılarım gidiyor çok hoşuma gidiyor çok teşekkür ederim bizlere bu imkanları sağladığınız için

    YanıtlaSil