4 Kasım 2010 Perşembe

Mevsimlere Göre Dekorasyon

Mevsimlere Göre Dekorasyonv
Mevsimlere göre yapılan dekorasyon değişiklikleri, ne bileyim evde kullanılan aksesuarlarda yılın o zamanki temasına göre yapılan minik müdaheleler beni çok mutlu ediyor.

Bu tarz detaylı uğraşlara vaktim/param pek yok aslında, ama yine de ufak detayları, hele hele yabancıların "Holiday" olarak adlandırdığı yıl sonu zamanlarında çok seviyorum.

Geçen sene yıl sonuna doğru Starbucks'tan toffee nut latte içmeye başlayıp, noel babalı geyikli iki kupa almıştım.

Bu sene yıl Aralık ayı için şunları yapmayı düşünüyorum bir aksilik olmazsa:

1) Daire kapımızdaki kapı süsünü geçici olarak kaldırıp kırmızı bir noel şapkası takmak.

2) IKEA'dan alacağım birkaç kırmızı mumu, salondaki sehpalara yerleştirmek.

3) Yine IKEA'dan alacağım 2.50 liraya satılan yastıklara kırmızı kılıf geçirmek.

4) Banyoya noel baba şeklinde bir mum!!!

Belki bazılarınız beni "özentilik"le suçlayacak ama, insanı mutlu eden, pozitif enerji veren adetleri seviyorum. Belki biz Türklerde böyle bir sezon adeti yok ama, adamların süslemelerini gördükçe benim de içimden evimi renklendirmek geliyor.

Mevsimlere Göre Dekorasyon
IKEA USA, Holiday temalı yeni koleksiyon ürünleri çıkarmış, acaba bunlar bizim IKEA'ya da gelir mi diye kendimi düşünmekten alamıyorum.

3 yorum:

  1. hic de özentilik değil ben geçen sene kocaman bir ağaç ve bir sürü süs aldım
    noel değil kutladığım yeni bir sene
    mutlulukla neşeyle rengarenk girilecek bir sene
    bu yılda kurucam agacımı senin fikirleirinden de ilham alıcam
    ankarada ikea yok ama bulurum herhalde benzer seyler :D

    YanıtlaSil
  2. Bende oğlum çok seviyor ve kuruyorum ağaç.. Yeni bir yılın gelişini kutluyoruz hem biz de :pp

    YanıtlaSil
  3. www.ikea.com.tr de yılbaşı ürünleri eklendi:)

    YanıtlaSil